۲۰ شهریور ۱۳۸۹

تفاوت مشترک

من با دیگران فرق دارم
و این واقعیت زندگیه من است
حقیقتی ست که نه تلخ است  نه  شیرین
برای  من که فقط  طعم ملس دارد

بله  من با دیگران فرق دارم
و فرق من در اینست که خودم را
بی اندازه  شبیه  دیگران می بینم
 وقتی  از خودم حرف می زنم
احساس  می کنم  که  گویا  از تمامی آدمهای اطرافم  حرف می زنم
و هیچ  تفاوتی  بین خودم  و دیگران نمی بینم
همانطور که دیگران  متنفر می شوند   و عاشق می شوند
من هم همانگونه هستم
هیچ تفاوتی نیست
 و این  باعث می شود که من  از دیگران متمایز شوم
دیگران همیشه خود  را  متفاوت از  دیگر انسانها می بینند
و تصور می کنند آنگونه که آنها  عشق  حسرت  لذت  درد و...  را تجربه کرده اند
اطرافیان  آنها  را تجربه نکرده اند

من متفاوتم
بخاطره شباهتهایی که به دیگران دارم

۱ نظر:

رها گفت...

تو فوق العاده اییییییییییییییییییییییی
باور کن!
حس خیلی خیلی خیلی خوبی دارم تو وبت
خیلی خوب!
نمیدونم چرا!