۳۰ آبان ۱۳۸۹

نمی دانی ! مطمئنم

1000 دلیل علمی و منطقی وو فلسفی بیآورید که خدا هست
اما چه اهمیتی دارد
من این خدایی را که با دلیل و برهان می خواهید ثابتش کنید نمی خواهم
این خدا  نیست
وجود ندارد
من آن خدایی را می خواهم که بخاطره اشتباهاتم سرزنشم نکند
مدام  گند کاری هایم را مثل پتک نکوبد  بر  سرم
که دیدی  عرضه ی  خوب  بودن  را نداشتی 
اشتباه کردی
مدام نگوید 
مگر به تو نگفتم اینکار  بد است  زشت است  خطاست
مگر نگفتم  نکن
حالا باید تنبیه شوی
 
  این همه دلیل  می آورید که این خدا  را ثابت کنید
می دانید اینکه  به من ثابت  شود هست  برایم  سخت تر است  تا اینکه
فکر  کنم نیست  و هرگز نبوده است

لعنتی, چه می دانید از دلی که می خواهد خدایی وجود داشته باشد
ولی  نه این خدایی که شما می گویید!
چه می دانید؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

هنوز تو پیدا کردن دلیل دوست داشتنت گیر کردم...

Shahab گفت...

می گوید "خدا" ، تو بشنو "من"